Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Reklamacje i zwroty

ZWROTY:

Jeżeli produkt Państwu nie odpowiada wówczas należy nas o tym poinformować. Zakupione rzeczy można do nas zwrócić do 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny zwrotu. Wszystkie nasze produkty stanowią bieliznę pościelową lub produkty osobistego użytku dlatego, ze względów higienicznych, zwracany produkt nie może być prany i używany.Paczkę zwrotną należy wysłać wraz z paragonem na adres:

NYKS
Radocza, ul. Graniczna 5
34-100 Wadowice

W przypadku wykonywania prawa odstąpienia od umowy, przyjmowane będą jedynie towary zwracane w stanie niepogorszonym. Internauta sam decyduje o sposobie wysyłki towaru. Koszty związane ze zwrotem towaru są pokrywane przez internautę. NYKS nie ponosi opłat za transport od internauty do NYKS. Wraz z przesyłką zwrotną należy dołączyć formularz zwrotu jak poniżej:

 ------------------------------------------------------------------------

Ja   [imię, nazwisko kupującego]  niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów],
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Konto bankowe:[nr konta bankowego do zwrotu należności]
Podpis: .......................

 ------------------------------------------------------------------------

REKLAMACJE

Jeżeli produkt jest wadliwy wówczas należy nas o tym poinformować mailowo. Produkt należy wysłać na adres:

NYKS
Radocza, Graniczna 5
34-100 Wadowice

Wraz z przesyłką należy dołączyć formularz reklamacyjny jak poniżej: ------------------------------------------------------------------------

Ja   [imię, nazwisko kupującego]  niniejszym informuję o wadach produktu [podać błędy, na jakich produktach],
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Zamówienie: [numer zamówienia]
Konto bankowe:[nr konta bankowego do zwrotu należności]
Podpis: .......................

 ------------------------------------------------------------------------

Po otrzymaniu paczki wysyłamy produkt pozbawiony wad. Internauta sam decyduje o sposobie odesłania towaru. Koszty związane ze zwrotem towaru, są pokrywane przez internautę. NYKS nie ponosi opłat za transport od internauty do NYKS.

 

REKLAMACJE - Niezgodność z zamówieniem

W przypadku błędnie wysłanego produktu (niezgodność wzoru lub rozmiaru produktu), należy nas o tym fakcie niezwłocznie poinformować mailowo. W przypadku wymiany towaru, przyjmowane będą jedynie towary zwracane w całości, w stanie niepogorszonym. Towaru nie należy do nas odsyłać gdyż sami realizujemy wymianę w miejscu wskazanym przez kupującego. Błędnie otrzymany produkt należy zapakować w nieprzeźroczyste opakowanie. Kurier doręczy właściwy towar i w momencie doręczenia poprosi o zwrotkę dla nas.

 

Sklep jest w trybie podglądu
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe